Tanulási tippek, amik nekem beváltak

By | 8:57:00 2 comments
Sziasztok!
Korábban írtam egy cikket erre a blogba, amiben megosztottam a legcsodásabb, legpraktikusabb tanulási módszereimet, de most úgy gondoltam, hogy elárulom nektek azokat a tippeket is, amik szintén jók lehetnek tanuláskor. Szóval, ne is húzzuk ezt a bevezető részt tovább (mert úgyse olvassa el senki) lássuk is a cikket.

1, Tudd, hogy mikor fog az agyad!
Mindenkinek más az az időpont, amikor jobban fog az agya, ergo hamarabb tanulja meg a leckét. Én speciál délután amint hazaérek a suliból rögtön tanulok is, mert nekem délután jobban megy a tanulás, mint este, vagy reggel. Szóval érdemes próbálkozni.

2, Legyen egy listád!
Írj egy listát, hogy melyik tantárggyal kezded a tanulást, majd amikor végeztél eggyel, húzd át, ezzel motiválva is magad, hogy egyre több áthúzás lesz! Én általában a lista elejére azokat a tantárgyakat veszem, amikre nem kell annyit tanulnom, és a végén azok vannak, amikre nagyon oda kell figyelnem.

3, Hidd el, hogy könnyen megtanulod!
Beszéld be magadnak, hogy ez az anyag tök könnyű, simán menni fog. Tudom, hogy butaságnak hangzik, de néha tényleg segít, ha nem elküldöd az anyagot, a tanárt, a tantárgyat Kukutyinba zabot helyezni, hanem inkább bebeszéled magadnak, hogy ez sima ügy.

4,Színek
Az emberi agy egy nagyon összetett szerv, szokták mondani. Sokkal egyszerűbben össze tudsz kapcsolni dolgokat, ha átszínezed, kiemeled, stb. Nekem például vannak olyan oldalaim a füzeteiben, amik teljesen olyanok, mintha színező könyvek lennének, szóval hajrá.

5, Zenék
Az internet egy csodás hely, ahol megtalálható a youtube is, amin remek tanulós zenék vannak fent. Ezek általában több órásak, szóval nem is kell fél óránként újat keresni, hanem beindítasz egyet és az több óráig is megy. 

6, Próbáld kötni valamihez!
Ha egy kifejezés nem akar sehogy sem megragadni próbáld meg kötni valamihez. Minél nagyon hülyeség annál jobban megragad benned. Az évszámokkal is ez a helyzet,

Mára ennyi lettem volna, írjátok meg kommentbe, hogy nektek mi a bevált tanulási szokásaitok, illetve hogy hasznos volt e a bejegyzés.
Puszi: Rowena

2 megjegyzés: Leave Your Comments