Blogajánló: Hogyan éld túl a gimit

By | 8:45:00 2 comments
 Blog címe: Hogyan éld túl a gimit
Kategória: Gimis, romantikus, kortárs
Elérhetősége a blognak: Link

Halihó!
Mindenki volt gimis, vagy lesz. Lehet, hogy azokban az években nem szívesen olvasott volna róla, de később bárki örömmel emlékszik vissza azokra a „borzalmas” évekre. Szerelem, tanulás, pörgés, barátságok, haragosok, minden, ami elengedhetetlen egy iskolás mindennapjaiból. Abban az időben én sem szerettem suliba járni, mindent borzasztónak éltem meg, ma pedig bármikor örömmel gondolok vissza arra az időszakra. Ti hogy vagytok vele?

Jaj srácok! Annyira szép ennek a blognak a kinézete, remekül mutat a fehér és a kék, kicsit télies beütése. Soha nem gondoltam volna, hogy a két modulsáv ennyire összefoghatja az oldalt, s mégis. Sikerült olyan benyomást keltenie a blognak, hogy bármikor szívesen látogatnám, hiszen remekül mutat, s passzol a történethez is, a fejléc egy tépett papírlap, nagyon király. Pedig ez csak a külső, a történetről még szó sem esett! Szóval haladjunk.

Hogyan éld túl a gimit
Fejezetek száma: 5+Prológus
Történet: elkezdett.

Részlet: „- Ha kék leszel, és fehér sapkát fogsz hordani, hivatalosan is te leszel Okoska.
- Remélem azért engem nem tervezel kilőni minden mondatom után Aprajafalváról – jegyeztem meg, mire mindketten röhögésben törtünk ki.”

Röviden a történet: A nevem Kaszta Maja, és három dolgot utálok az életben: Hanna mániákus imádatát A One Direction és Lolita iránt; a matekot; és az idegesítő srácot a szomszédomban.
Na de kezdjük az elején.
Be kell valljam: az életem totál átlagos volt… eddig.
Mostanság viszont minden összejött: Hannával gondok vannak, a legjobb barátom elköltözött és magamra hagytak a gimi előtt. Ó, és akkor még csak nem is említettem a drágalátos szomszédomat.
A dolgok kicsit megváltoztak, hiszen gimnazista lettem. Barátokat szereztem, házidogákat kell írnom, és ott van az a tény is, hogy az osztályom túlnyomó része idegenekből áll.
Persze ez nem minden.
Életem első gimnazista órájára igyekeztem, amikor beütött a krach: és így kezdődtek a problémák.

Ti is ismeritek a tini problémákat, ha nem, akkor itt az ideje bekukkantani ide, s olvasni róluk! Bár nem hiszem, hogy bárkinek unalmasan teltek volna a gimnazista évei. Bárhogy is történt, szívesen olvasunk mások élményeiről, nem? Én biztosan, szeretek elgondolkozni, hogy én és más hogyan élte át ezt a korszakot.


Ha örömmel olvasnátok egy könnyed, romantikus, vicces történetet, akkor itt megtaláljátok! Előre szólok, a fiú a szomszédból elképesztően helyes, s imádni fogod a szókimondó stílusát! 

2 megjegyzés: Leave Your Comments

  1. Szia!
    Köszönöm szépen így utólag is, öröm volt olvasni! ^^
    Ölelés, Chloe

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon szívesen, mindig szívesen csalok mosolyt egy író arcára! :)
      Puszi, Vivi

      Törlés