Blogajánló: Úristen, férjnél vagyok!

By | 0:13:00 1 comment
Blog címe: Úristen, férjnél vagyok!
Műfaj: Eric Saade fanfiction
Elérhetősége a blognak: Link


Sziasztok!
Mostanában nem igen olvastam, de a Győrbe tartó járatokon este már sötét van, így a régen kinézett blogokat szoktam felkeresni, s le is ragadni náluk. Igen, ez a mai is egy ilyen. Ugyanis pár nappal ezelőtt kutakodtam az interneten, Eric Saade fanficek után, s a címét meglátva muszáj volt megnyitnom. Jól tettem, hiszen egy éjszaka alatt kivégeztem és elképesztően tetszett.

Először a külső fogott meg. Mily meglepő, ugye? Sajnálom, na! Felszínes vagyok egy picit ezen a téren, de hát, ki nem? Nekem nagyon bejön, hogy az egész fejléc úralja a blogot, nem sok, hanem tökéletes. Főleg Miley és Eric kettőse alkot összhangot. Tényleg király!

Most pedig lássuk, hogy nem hiába áradozok itt a semmiről!

Úristen, férjnél vagyok!
Fejezetek száma: 33+Prológus, Epilógus
Történet: befejezett.

Részlet: „- Biztos - nevettem fel megadóan, és a kulccsal kinyitottam a kocsit. - Tehetek valamit érted?
Burkoltan közöltem vele, hogy én ennyiben is hagynám a dolgokat és legszívesebben mennék, de ő a jelek szerint nem igazán vette a lapot.
- Hát, lenne egy-két dolog - vigyorgott rám kajánul.
Az elmúlt napokban annyi perverzióban volt részem, mint már régen, talán a tinikorom közepén, mikor a fiúk nagyon vadásztak a lányokra, de... valamiért hízelgő volt. A francba is, nőből voltam még szép, hogy jól esett az elismerés, még ha ez így ki sem volt mondva!
- Hagyj kérlek a fárasztó baromságaiddal, abból Kyle is ad nekem rendesen - legyintettem, miközben egy pillanatra elgondolkodtam: basszus, vele is milyen régóta nem beszéltem...
- Csak a csókunkra tudok gondolni - tárta szét kezeit tehetetlenül. - Iszonyúan kistermetű vagy baszki, és ez nagyon bejön!
Elfintorodtam. Emiatt jövök be neki? A kemény 165 cm-em miatt? Horgasztó...”

Röviden a történet: Laycie Phell, a kezdő színésznő megdöbbentő ajánlatot kap, nem számított rá. Mit sem sejtve el is megy a találkozóra, csakhogy ott olyan dolgot közölnek vele, mely kiábrándító, sokkoló, s ennek mindennemű szinonimája. Megtudja, nincs választása, ám ő dacosan ellenkezik, teljesen jogosan, majd egy külső személy véleménye és egy igencsak nyomós indok végett egyezik bele. Igyekszik pozitívan állni a dolgokhoz, de makacssága miatt nem közeledik a fiúhoz bár még maga sem tudja, ő maga hogyan kezelje a helyzetet. Egy a biztos: "kissé" unszimpatikus számára a srác.
Eric Saade, a híres, svéd énekes az utóbbi időben kicsapongó életet élt, így a menedzsment közbeszól: Ez így nem mehet tovább! Az égvilágon senki sem tudja, mégis mi vezette rá erre az életmódra, de nem is szándékozik változtatni rajta. Ám akkor, mikor menedzsere behívatja, a kezébe nyom egy aktát, s egy "Válassz!" utasítással ott hagyja pár percre, egészen megváltoznak a dolgok...
Egy történet, mely egy nem mindennapi szerelemről íródik, csupa csupa olyan dologgal, melyet nem hagyhatsz ki. S, hogy miért maradj az oldalon? Azért, mert Laycie-nek szüksége van a támogatásodra, hiszen egyedül nem tudná távol tartani magától Ericet, kinek eltökélt célja gerincre vágni a lányt.

Na felkeltette az érdeklődésedet? Ha nem, akkor ne csüggedj, kezd el olvasni és imádni fogod! Ha igen, akkor is ez a tanácsom. De hogy bebizonyítsam van még pár erény, amiért olvasni akarod, tessék, az egyik kedvenc idézetem!

Kedvenc részletem: „- Akarlak, Eric - súgtam ajkaira, ziháltam.
Csupán egy századmásodpercig habozott, a következő pillanatban pedig előre hajolva rátapasztja száját az enyémre. Combjaim alá nyúlva ölébe kapott, és a lépcső felé indult. Elborult az agyam. Nem gondolkodtam. Karjaimmal nyaka körül leltem fogódzóra, ajkaitól nem váltam el. Ahogy felértünk, berúgta az első ajtót, ami a folyosón volt és az ágy felé sétált velem. A matracra fektetett, és fölém mászott. Úgy csókoltam, mintha ő lenne a levegő, ami nélkül megfulladnék, és ő ugyanígy csókolt vissza. Az egész olyan volt, mint egy tündérmese, csak éppen nem mese volt, hanem maga a valóság, s mindez velem történt. Velünk. Erickel és velem: Kettőnkkel.”


Ebben a történetben minden benne van, amit szeretnél: kisbaba, tánc, énekes, hírességek, szenvedély, szerelem, összetartás. Jó még sorolnám, de hova? Nyisd meg a blogot, hidd el, le sem fogod tenni a géped, onnantól kezdve! Jó szórakozást és millió puszi Eric Saade édes arcára! J

1 megjegyzés: Leave Your Comments

  1. De édes vagy, Jézus :') Most vettem csak észre, hogy írtál, de nagyon szépen köszönöm, hogy időt szántál a történetemre, és az ajánlóra is. Nagyon meglepődtem, hogy ismét előkerült, de vigyorogva olvastam el a részeket, amiket kiemeltél, mert nagyon durva, de ezekre pont nem is emlékeztem. :"D
    Még egyszer köszönöm, tényleg. Kellett nekem ez mára! <3 xx

    VálaszTörlés